یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چه كفشي به استايل كژوال مياد

۳۸ بازديد

چه كفشي به استايل كژوال مياد، كفش مناسب استايل كژوال يكي از مهم‌ترين عناصري است كه توجه به آن در اين پوشش، اهميت زيادي دارد.

اگر با استايل Casualآشنا باشيد، حتماً مي‌دانيد كه اين سبك، حالتي غيررسمي دارد و مي‌توان آن را يك پوشش روزانه و بسيار راحت دانست.

تمامي اجزاء و بخش‌هاي چنين سبكي، حتي پارچه‌اي كه براي دوخت لباس‌ها به‌كاربرده مي‌شود، آزاد و از جنس‌هايي مانند كتان، پنبه، جين يا پلي‌استر هستند كه در عين راحتي، مقاوم مي‌باشند.

چه كفشي به استايل كژوال مياد

از همين رو انتخاب كفش مناسب استايل كژوال براي ست كردن اين مدل بسيار مهم است و بايستي در كنار توجه به ساير جزئيات، اين مورد نيز مدنظر قرار بگيرد.

درواقع خريد كفش زنانه و دخترانه از مواردي است كه بايد اصول مربوط به آن براي راحتي و تناسب بيشتر، به‌دقت رعايت شود. به‌طوري‌كه همانند ساير اجزاي اين استايل، احساس راحتي و سبكي به همراه داشته باشد.

البته نكات ديگري مانند فرم اندام و مشخصات ظاهري و همچنين شرايطي كه مي‌خواهيد در آن قرار بگيريد نيز در ست كردن اين سبك، حائز اهميت هستند كه بررسي آن در اين مجال نمي‌گنجد. چراكه در اين پست از فروشگاه اينترنتي شهرصندل قصد داريم ضمن معرفي اين سبك به نحوه انتخاب و معرفي كفش مناسب استايل كژوال بپردازيم.

تعريف استايل كژوال يا خياباني

استايل كژوال Casual يا خياباني به سبك‌هاي خيلي راحت و آزاد در پوشش اطلاق مي‌شود. به‌طوري‌كه بدون صرف زمان و زحمت زياد، بتوان يك ست را براي استفاده روزمره خود تهيه كرد.

درواقع اين سبك به سمت‌ و سوي لباس‌هاي آزاد و ساده، گرايش بيشتري دارد و البته تنها باكمي نوآوري مي‌توان تركيب جذاب و چشمگيري را ايجاد كرد.

عناصر پوششي سبك خياباني، به‌گونه‌اي هستند كه تمام اجزاء، از تناسب و هماهنگي لازم برخوردار مي‌باشند. مثلاً در تمام انتخاب‌ها، از پيراهن و شلوار گرفته تا كفش مناسب استايل كژوال بايد اصل راحتي و همچنين تناسب با فصل رعايت گردد. البته اين تناسب نيز نبايد چندان اختصاصي باشد. به اين معني كه كفش يا ديگر عناصر، بتوان با توجه به دما، اصول اوليه اين سبك را حفظ كرد.


“راهنماي دقيق خريد كفش زنانه با جديدترين مدلهاي متنوع”


كفش زنانه براي استايل كژوال

چه كفشي به استايل كژوال مياد امروزه بسياري از افراد و به‌ويژه جوانان، به استايل كژوال علاقه زيادي دارند و تقريباً مي‌توان آن را رايج‌ترين سبك پوشش نسل جديد دانست.

چراكه دقت و وسواس كمتري براي پوشيدن و تركيب اجزا در اين استايل ديده مي‌شود و انتخاب‌ها بيشتر بر اساس راحتي صورت مي‌گيرند.

به‌طوري‌كه سبكي و آزادي بيشتري در آن احساس مي‌شود و دغدغه زيادي بابت هماهنگي با مد وجود ندارد. درواقع براي ست كردن اين سبك، تنها كافيست اقلامي را انتخاب كنيد كه به‌هيچ‌عنوان حس ناراحتي در فرد ايجاد نمي‌كند.

افراد كژواليست به‌ هيچ‌ عنوان در نوع پوشش خود به‌ويژه خريد كفش به‌ صورت افراطي عمل نمي‌كنند و اهل زرق‌وبرق نيستند و در زمان انتخاب، كمتر دچار استرس مي‌شوند.

اين افراد با خلاقيت در ست كردن، اصول و قوانين مخصوص خود را به دنياي مد تحميل نموده و هر آنچه پيش‌ازاين به‌ عنوان قاعده در تركيب استايل به كار مي‌رفت را تغيير داده‌اند.

كفش مناسب استايل كژوال

همان‌طور كه مي‌دانيد اين روزها، تنوع كفش براي‌ ست كردن با استايل كژوال زنانه و مردانه بسيار زياد است. اين كفش‌ها علاوه بر راحتي، بسيار زيبا و جذاب نيز به هستند.

مثلاً آقايان مي‌توانند براي استايل كردن كفش‌هاي خود با اين سبك، به سراغ اسنيكرز يا بوت‌هاي قهوه‌اي بروند. كفش‌هاي چرم نيز، براي استفاده خانم‌ها و آقايان، بسيار راحت و شيك هستند

و مي‌توان آن‌ها را با انواع لباس‌ها پوشيد. به‌طوركلي مي‌توان طيف وسيعي از كفش‌ها را به‌صورت جداگانه به خانم‌ها و آقايان علاقمند به اين نوع پوشش، پيشنهاد داد.

اما كفش‌هايي كه به‌طور مشترك هم براي آقايان و هم خانم‌ها قابل‌استفاده هستند، در انواع زير قرار مي‌گيرند:

  •  كتاني

كتاني يكي از اولين گزينه‌هايي است كه كژواليست‌ها به سراغ آن مي‌روند. آن‌طور كه در تعريف استايل كژوال يا خياباني اشاره شد، اين سبك بيشتر به حس راحتي و آزادي شناخته مي‌شود

و از ميان انواع كفش‌ها مردانه، كتاني چنين حسي را به همراه دارد. از همين رو مي‌توان آن را كفش مناسب استايل كژوال دانست و از مدل‌ها و سبك‌هاي مختلف كتاني براي ست كردن اين استايل راحت و شيك، بهره برد.

چه كفشي به استايل كژوال مياد مدل‌هايي مانند رانينگ، كانورس، نايك جردن و مواردي ازاين‌دست، پيشنهادهاي عالي و مناسبي براي استايل‌هاي راحت و خياباني محسوب مي‌شوند.

چه كفشي به استايل كژوال مياد

  •  انواع كالج و صندل

پوشيدن كتاني شايد براي تمام افراد و در تمام فصول سال، خوشايند و مناسب نباشد. حتي برخي افراد ممكن است به دلايلي مانند وجود ميخچه در قسمت‌هايي از پا و يا مشكل عرق، نتوانند

از اين نوع كفش براي ست كردن با ديگر اجزاي استايل خود استفاده كنند. به همين دليل مي‌توانند كالج يا صندل را براي راحتي و حفظ استايل خياباني خود انتخاب كنند.

دقت داشته باشيد كه اگرچه در مواردي مي‌توان كفش‌هاي لژدار و يا پاشنه‌بلند را با اين پوشش ست كرد، اما معمولاً كفش مناسب استايل كژوال پاشنه ندارد و به‌اين‌ترتيب راحتي بيشتري را براي پاهايتان به ارمغان مي‌آورد. بنابراين انتخاب و خريد كفش يا صندل بدون پاشنه براي استايل خياباني زيبايي بيشتري دارند.

  •  اسپرت

اگر علاقه زيادي به كتاني، كالج يا صندل نداريد و يا حتي مي‌خواهيد در كنار آن‌ها، مدل‌ها و انواع ديگري از كفش‌ها را براي پوشيدن با لباس‌هاي مختلف داشته باشيد، بهتر است به سراغ كفش‌هاي اسپرت برويد.

اين مدل كفش‌ها نيز براي پوشيدن با انواع تيپ‌هاي رسمي و غيررسمي زيبا و مناسب هستند. ضمن اينكه راحتي و آرامش زيادي را نيز به پاهايتان مي‌بخشند.

البته بسياري از افراد، كتاني را هم كفش اسپرت مي‌دانند كه كاملاً درست است. اما منظور از كفش اسپرت، ونس هاي زنانه و دخترانه شيك و راحتي هستند كه به‌عنوان كفش مناسب استايل كژوال نيز شناخته مي‌شوند و هر فرد متناسب باسليقه و استايل خود مي‌تواند از آن‌ها استفاده نمايد.

درواقع اين به سليقه و تيپ شما بستگي دارد كه از چه نوع كفشي براي استايل خود استفاده كنيد، اما نكته‌اي كه بايد به خاطر بسپاريد، تميزي كفش‌ها است كه بيش از هر چيزي به چشم مي‌آيد.


(جديدترين مدل هاي كفش صندل زنانه)


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.