سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

صندل های زنانه مناسب با شلوار جین و لی

۶۴ بازديد

صندل های زنانه مناسب با شلوار جین و لی، با شروع شدن هوای گرم و تابستانی خانم ها علاقه زیادی به خرید صندل زنانه و پوشیدن آن با لباس، شلوارک و دامن پیدا می کنند، اما خانم هایی هم هستند که ترجیح می دهند صندل را با شلوار جین و لی استفاده کنند.

بیشتر خانم ها اطلاعی از صندل های مناسب با شلوار جین و لی ندارند و به همین جهت سوال “کدام صندل مناسب با شلوار جین و لی است؟”

صندل های زنانه مناسب با شلوار جین و لی

صندل مناسب با شلوارک جین

اگر می خواهید استایل کژوال تابستانی شیک و خنک داشته باشید،کافی است شلوارک تابستانی خود را با یک تاپ یقه وی و صندل اسلاید همکاهنگ کنید.

اگر به استایل وینتیج علاقه دارید، می توانید یک تاپ بوهو خریداری کرده و آن را با شوارک جین زاپدار (پاره) ست کنید.این ترکیب با صندل پاشنه بلند بسیار شیک خواهد شد.

بلیزر کلاسیک همراه با یک جفت صندل پاشنه بلند پولکدار ترکیب بسیار مناسب و شیک خواهد بود.

می توانید صندل های سفید با پشتیبانی قوس را همراه با شلوارک جین آبی تیره به همراه یک تی شرت سفید فانتزی و عینک آفتابی بزرگ، ظاهر خود را کامل کنید.

چه صندل هایی با شلوار جین و لی بپوشیم؟

  • ست صندل تخت با شلوار جین

شلوارهای جین همواره ست مناسبی برای صندل­های تخت محسوب می­شوند. از آنجایی که شلوارهای جین و صندل­های تخت بسیار راحت هستند بنابراین می­توانید راحتی بیشتری را برای پاهای خود فراهم کنید. شلوار جین از آن دست شلوارهایی است که به راحتی مشکل “با صندل چه شلواری بپوشم” را حل می­کند و دیگر نیازی به ساعت­ها وقت صرف کردن برای کامل کردن استایل خود ندارید.

  • ست صندل پاشنه­ دار با شلوار جین

از آنجایی که شلوارهای جین جزو شلوارهای کژوآل و راحت هستند در ست کردن آنها با صندل­های پاشنه بلند بسیار دقت کنید چون در این صورت باید یکی از لباس­ها یا اکسسوری­های استایل خود را مجلسی انتخاب کنید.

  • ست صندل لژدار با شلوار جین

ست صندل لژدار با شلوار جین هم از آن دسته استایل­هایی است که برای افرادی که می­خواهند بلندتر به نظر برسند و هم از مشکلات کمر، زانو و به طور کلی پا رنج می­برند بسیار مناسب است. با صندل­های لژدار علاوه بر جذابیت راحتی پاهای خودتان را هم تضمین کنید.

  • ست صندل با شلوار مام استایل

فرقی نمی­کند صندل شما پاشنه­ دار باشد یا بدون پاشنه، شلوارهای مام استایل بهترین گزینه برای یک استایل جذاب و مد امروزی می­باشد.

  • ست صندل با شلوار گشاد

شلوارهای گشاد از هر نوع جنس و بافتی که باشند برای راحتی و روزهای گرم بسیار مناسب هستند. برای ست کردن شلوارهای گشاد صندل­های تخت گزینه عالی هستند همچنین می­توانید از مدل­های صندلی که شکل دمپایی هستند هم استفاده کنید. این مدل صندل­ها ترند سال هستند.

شلوار مناسب برای صندل­های پاشنه دار، شلوار دمپا گشاد است. چون شلوارهای دمپا گشاد با صندل­های پاشنه­ دار زیباتر به نظر می­رسند و هر چه قد شلوارتان بلندتر باشد پاشنه صندل شما نیز باید بلندتر شود.

این یک استایل زیبا و فریبنده است که علاوه بر بلندتر نشان دادن قد شما، پاهای شما را نیز کشیده­ تر نمایش می­دهد. امروزه شلوارهای دمپا گشاد زاپ­دار ترند شده­اند. شما می­توانید با ست کردن آنها با صندل­های پاشنه بلند تابستان خود را زیباتر کنید و در نگاه دیگران زیبا و جذاب به نظر برسید.

صندل های مناسب با دامن جین

دامن های جین کمی غیر رسمس هستند به همین دلیل برای مد روز به نظر رسیدن، انتخاب کفش مناسب با دامن جین بسیار مهم است.

پیشنهاد ما این است که از صندل های تخت شروع کرده سپس به سراغ صندل های پاشنه دار یا پاشنه بلند بروید.

یک جفت صندل براق پاشنه متوسط یک انتخاب عالی برای ترکیب با دامن جین است.

اگر علاقمند به کفش های پاشنه دار نیستید، می توانید صندل های گلادیاتوری تخت تا بالای زانو را همراه با دامن جین زاپدار انتخاب کنید.

اگر میخواهید دامن جین میدی را امتحان کنید، توصیه ما این است که با یک بلوز ابریشمی و صندل پاشنه مربعی آن را امتحان کنید.
تقریبا هر جفت صندل پاشنه دار با یک دامن کلاسیک کوتاه یا میدی بسیار شیک به نظر خواهد رید.

صندل های مناسب با لباس جین کدامند؟

در مورد لباس های جین می توان گفت که تقریبا همه کاره و پوشیدن آن هم آسان است. هر مدل کفشی را می توان با آن پوشید.برای شروع می توانید صندل های پاشنه دار بنددار را برای یک پیاده روی معمولی امتحان کنید.
ترکیب لباس های ماکسی جین با صندل کلاسیک پاشنه بلند هر زنی شیک و خاص نشان خواهد داد.
صندل های تخت بنددار با یک لباس جین ترکیبی جذاب خواهد بود.
اگر میخواهید با یک لباس جین گشاد کلاسیک، جذابیت بیشتریداشته باشید، به سراغ صندل هایی با بدلیجات بروید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.