دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

نكات مهم در انتخاب كتاني اسيكس مردانه بدنسازي

۳۴ بازديد

نكات مهم در انتخاب كتاني اسيكس مردانه بدنسازي با فرا رسيدن فصل تابستان اغلب افراد به فكر رفتن به باشگاه و شروع ورزش مي‌افتند. در اين هنگام خريد لوازم ورزشي و كتوني اسيكس اولين و مهم‌ترين قدم براي شروع ورزش و باشگاه است.

چرا كه هر كفشي براي بدنسازي مناسب نيست. اگر از جمله افرادي هستيد كه تصور مي‌كنيد هر كفش اسپرتي براي باشگاه قابل استفاده است سخت در اشتباهيد. هر ورزشي كفش مخصوص به خودش را دارد و كتاني اسيكس مخصوص باشگاه بدنسازي با كفش ديگر فعاليت‌ها متفاوت است‌.

انتخاب يك كتاني نامناسب مي‌تواند مشكلات مختلفي مثل درد كمر و خار پاشنه را براي شما به ‌همراه داشته باشد. در اين مطلب قصد داريم نكات مهم در انتخاب كتاني اسيكس مردانه فيتنس و بدنسازي را بررسي كنيم و در خريد كتاني acics مناسب به شما كمك كنيم.

نكات مهم در انتخاب كتاني اسيكس مردانه بدنسازي

ويژگي‌هاي كتوني اسيكس مردانه

يك كفش مناسب فيتنس و بدنسازي بايد داراي ويژگي‌هاي خاصي باشد تا بتواند بهترين عملكرد را براي ما به نمايش بگذارد. كفي اين نوع كفش بايد پايدار باشد و در حمايت از پا قدرت خوبي را به نمايش بگذارد. همچنين كفي اين كفش‌ها بايد به اندازه‌اي ضخيم و بادوام باشد تا روي سطوح سخت مثل كف سالن ورزشي، سطوح لغزنده و حتي آسفالت نيز قابل استفاده باشد.

همچنين بهتر است درون اين كفش‌ها ابر و بافت نرمي وجود داشته باشد تا احساس راحتي و ثبات خوب و لذت‌بخشي را براي شما رقم بزند. بهتر است لايه رويي كفش از جنس پارچه مش يا منسوجات داراي منفذ باشد. پارچه مش از جمله پارچه‌هايي است كه در توليد كتوني كاربرد بسياري دارد و از طريق منافذ بسيار ريز خود هوا را در محفظه كفش به گردش در مي‌آورد.

نكات مهم در انتخاب كتاني اسيكس مردانه فيتنس و بدنسازي

در ادامه اين مطلب به نكاتي اشاره خواهيم كرد كه بهتر است براي خريد كفش اسيكس باشگاه بدنسازي و فيتنس به آن‌ها توجه كنيد.

سطح فعاليت اولين نكته‌اي كه در انتخاب و خريد كتاني اسيكس مردانه مناسب فيتنس و بدنسازي بايد مورد توجه قرار بگيرد سطح فعاليت و تمرين ورزشي است. كمپاني‌هاي توليدكننده كفش ورزش محصولات خود را براساس نوع كاربرد و نياز ورزشكاران هر رشته طراحي مي‌كنند. به ‌عنوان مثال كفش مخصوص بسكتبال به‌ شكلي طراحي شده كه به ‌سرعت به كف زمين بچسبد و شرايط برداشتن قدم‌هاي سريع را براي ورزشكار فراهم كند. در نتيجه تعيين كردن نوع و سطح فعاليت ورزشي در انتهاي كفش اهميت بسياري دارد.

آگاهي از فرم پا يكي از نكات مهم در انتخاب  كتاني فيتنس و بدنسازي

يكي ديگر از نكات مهم در انتخاب كتاني اسيكس فيتنس و بدنسازي آگاهي و شناخت دقيق‌تر فرم پا است. براي شناسايي بهتر فرم پاي خود ابتدا يك تشت را كاملا از آب پر كنيد و پاي خود را درون آن قرار دهيد. سپس يك برگه يا مقوا را روي زمين بگذاريد و روي آن راه برويد. حال با توجه به ردپاي باقي‌مانده مي‌توانيد فرم پاي خود را به‌ طور دقيق تعيين كنيد.

اگر حدفاصل بين پاشنه و پنجه پاي شما به خوبي ثبت نشده و سينه پا شكل خيلي محوي دارد احتمالا پاي شما قوس زيادي دارد و بايد براي بدنسازي كفشي را انتخاب كنيد كه از انعطاف‌پذيري خوبي برخوردار باشد. سعي كنيد كفشي را تهيه كنيد كه از سيستم كوشن پشتيباني مي‌كند و با لايه‌هاي اضافه قسمت مياني، قوس پاي شما را پر مي‌كند.

اما اگر جزو هيچ يك از اين دو دسته نبوديد شكل پاي شما كاملا طبيعي است و انتخاب و خريد كفش با استحكام بالا مي‌تواند گزينه مناسبي براي شما باشد.

زمان خريد كتاني اسيكس مردانه

از ديگر نكات مهم در انتخاب خريد كتاني اسيكس مردانه فيتنس و بدنسازي مي‌توان به زمان خريد كتوني اشاره كرد‌. با توجه به اينكه پا در طي روز بر اثر فعاليت‌هاي مداوم ورم كرده و دچار تغيير سايز مي‌شود، بهتر است هرگز آخر شب پس از ورزش و پياده‌روي‌هاي طولاني براي خريد كتوني اسپرت مردانه مناسب باشگاه اقدام نكنيد.

سخن آخر

در اين مطلب نكات مهم در انتخاب كتاني اسيكس مردانه فيتنس و بدنسازي را مورد بررسي قرار داديم. در ادامه سعي كرديم با شرح دادن نحوه اندازه‌گيري دقيق سايز پا و خريد آنلاين كفش به شما در انتخاب و خريد راحت‌تر كمك كنيم‌.

براي مشاهده و خريد محصولات ما مي‌توانيد به فروشگاه و صفحه اصلي سايت " شهرصندل" وارد شويد.


"جهت مشاهده خريد مدلهاي كفش كتاني اسپرت مردانه كليك كنيد"


 

تمرینات ورزشی یکی از عوامل اساسی برای حفظ سلامتی و بهبود فیزیکی است. انواع مختلفی از تمرینات ورزشی وجود دارند که می‌توانند به تقویت عضلات، افزایش استقامت، کنترل وزن، و بهبود کارایی قلب و ریه‌ها کمک کنند. ارائه برنامه ورزشی مناسب در باشگاه های ورزشی یکی از خدمات اصلی آنها می باشد.

 تمرینات هوازی مثل دویدن، شنا، دوچرخه سواری و تمرینات تناسب اندام گرفته تا تمرینات قدرتی مثل بدنسازی و وزنه‌برداری، هر کدام از این تمرینات انواع مختلفی از فواید برای سلامتی ارائه می‌دهند. علاوه بر فواید فیزیکی، ورزش‌های روزمره همچنین به افزایش انرژی، کاهش استرس و افزایش خودباوری کمک می‌کنند. انتخاب تمرینات ورزشی مناسب بر اساس نیازها و هدف شخصی خود می‌تواند به بهبود کلیت زندگی و سلامتی فرد کمک کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.