یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

با كت و شلوار سرمه اي چه كفشي بپوشيم

۳۸ بازديد

با كت و شلوار سرمه اي چه كفشي بپوشيم ؛ يكي از پركاربردترين رنگ هاي لباس براي آقايان سرمه اي است. فرقي نمي كند كه در چه فصلي از سال هستيد، تابستان يا زمستان، سرمه اي رنگي ست كه مي توانيد هميشه آن را به تن كنيد.

البته ست كردن رنگ سرمه اي به راحتي رنگ هاي خنثي اي چون سفيد و مشكي نيست بلكه با يك انتخاب اشتباه شما به سادگي جذابيت تان را از دست مي دهيد. اما چه رنگ لباس يا چه رنگ كفشي را مي توان با كت و شلوار سرمه اي ست كرد؟ براي اين كه به جواب خود برسيد، در ادامه مطلب همراه ما باشيد.

با كت و شلوار سرمه اي چه كفشي بپوشيم|شهرصندل

رنگ و نوع كفش مناسب كت و شلوار آبي سرمه اي

شايد بدون اغراق بايد گفت كه اين رنگ كت و شلوار يكي از محبوب ترين و در عين حال رسمي ترين رنگ براي بسياري از آقايان هستش. انتخاب رنگ كفش خيلي به مراسمي و يا مجلسي كه به آن دعوت شديد بستگي داشته و هر چه رسمي تر باشد، كفش هايي با رنگ تيره تر انتخاب كنيد.

با كت و شلوار سرمه اي چه كفشي بپوشيم

  • كالج چرمي مشكي:

يك جفت كفش چرمي مشكي مردانه  با كت و شلوار سرمه اي استايلي رسمي است و براي رويدادها و جلسات كاري انتخابي ايده‌آل است. اين كفش گزينه‌اي ساده و كاملاً دمِ دست است و هميشه انتخابي قوي براي محيط‌هاي شغلي و رويدادهاي رسمي است.

در حالي كه رنگ مشكي به عنوان يك رنگ پايه براي كت و شلوار عمل مي‌كند، سنتي‌ترين و رسمي ‌ترين رنگ نيز است. اين مدل و رنگ كفش اغلب براي مردان ميانسال انتخاب بهتري مي‌باشد.

  • كفش آكسفورد چرمي قهوه‌اي:

طيف رنگي قهوه‌‎اي (پررنگ و كم رنگ) هميشه بهترين انتخاب رنگ كفش براي ست شدن با كت و شلوار سرمه اي است. كفش آكسفورد مردانه چرمي قهوه‌اي با كت و شلوار سرمه اي، ظاهري فرهيخته و بسيار جذاب را براي مردان ايجاد مي‌كند.

برخلاف كفش مشكي، رنگ قهوه اي ظاهري جوانانه ‌تر داشته و استايلي بسيار جسورانه است. اين تركيب براي مهماني‌ها، مجالس رسمي و حتي يك قرار عاشقانه انتخابي فوق‌ العاده است. ناگفته نماند، كفش آكسفورد مدلي است كه قسمت بَنددار آن به يك ديگر نزديك است.

  • كفش بروگ چرمي عسلي:

انتخاب رنگ عسلي به همراه كت و شلوار سرمه اي، جزء اصلي پوشش آقايان مدرن امروزي است و استايلي كاملاً مطابق با مد روز مي‌باشد. چرم عسلي رنگ از نظر زيبايي و ظرافت انتخابي هوشمندانه است كه كلاسيك بودن عبور كرده و نشان از سبك پوشش مردان جديد دارد.

ست كردن كفش بروگ چرمي عسلي (كفش بروگ بر روي خود داراي سوراخ‌هاي تزئيني است) با كت و شلوار سرمه اي كمتر رسمي است و براي رويدادهاي اداري و ميهماني‌ها گزينه‌اي عالي مي‌باشد.


"جهت مشاهده شيك ترين مدل هاي كفش كلاسيك مردانه كليك كنيد"


  • كفش بروگ چرمي سفيد:

پوشيدن كفش بروگ چرمي سفيد با جزئيات و زيبايي غيرقابل توصيفش، از نظر ظاهري تميز، خنثي و شيك است. برعكس ديگر رنگ‌ها، رنگ سفيد كفش با كت و شلوار سرمه اي ظاهري نيمه‌ رسمي و گاهاً كژوال را ايجاد مي‌ كند.

اگر مي‌خواهيد كت و شلوار خود را بدون جوراب بپوشيد، اين مدل و رنگ كفش مناسب شما خواهد بود. اگر هم به استايل كلاسيك علاقه داريد، مي‌توانيد كفش خود را تركيبي از رنگ سياه يا سفيد انتخاب كنيد.

  • كفش دربي چرمي شرابي:

كفش‌هاي شرابي رنگ شايد اولين انتخاب براي آقايان نباشند، اما پوشيدن آن ها به همراه كت و شلوار سرمه اي فوق‌العاده هوشمندانه خواهد بود. رنگ شرابي به رنگ سرخ نزديك‌ تر است، از اين رو تركيب سرمه اي با شرابي به استايلي مجلسي ختم مي‌ شود.

در انتخاب نوع كفش نيز به مدل دربي فكر كنيد، اين كفش برعكس كفش آكسفورد داراي دو طرف ابرو بندها از يكديگر دور هستند. اين استايل نيز براي ميهماني‌ها و مجالس انتخاب مناسبي است.

با كت و شلوار سرمه اي چه كفشي بپوشيم|شهرصندل

  • كتوني اسنيكرزسفيد:

انتخاب كفش اسنيكرز سفيد با كت و شلوار سرمه اي در كنار ايجاد ظاهري اسپرت، بسيار جوان ‌پسند نيز است. اين استايل كاملاً كژوال بوده و براي استفاده در محط كار و گشت و گذار روزانه بسيار مناسب است.در اين راستا، موقعيت قرارگيري فرد نيز مهم است، براي مجالس و موقعيت‌هاي رسمي انتخاب كفش رسمي مردانه ضروري است. براي ميهماني‌هاي خودماني، حضور در محيط كار و شركت در جلسات رسمي و اداري، در كنار كفش مجلسي مردانه مي‌توان اسنيكرز نيز به پا كرد.

پوشيدن كتوني مردانه به راحتي بيشتر در هنگام راه رافتن و استفاده طولاني‌ مدت منجر مي‌شود. هم چنين تنها مدلي از كفش‌ هاي مردانه است كه مي‌ توان آن را با به همراه تي ‌شرت و كت و شلوار ست كرذ.


"راهنماي خريد كفش مردانه در انواع مدلهاي مختلف"


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.