یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين كفش هاي دويدن مردانه آديداس

۲۶ بازديد

بهترين كفش هاي دويدن مردانه آديداس  يكي از بزرگترين برندها در عرصه كالاهاي ورزشي است و همچنان انتخاب محبوبي براي كفش هاي دويدن مردانه است.براي كمك به شما در مسيريابي در انتخاب عظيم كفش هاي دويدن اين برند، بهترين مدل ها را در پنج دسته مختلف دسته بندي كرده ايم.

آيا يك كفش ورزشي شيك براي دويدن و به عنوان مد لباس مي خواهيد؟ آيا قصد شركت در يك مسابقه را داريد و به يك كفش سريع نياز داريد؟ يا در مسير به سنگ ها و گل به مسيرها برخورد مي كنيد؟ انتخاب هاي برتر ما را در زير بررسي كنيد تا بهترين هاي خود را پيدا كنيد.

بهترين كفش هاي دويدن مردانه آديداس

بهترين كفش هاي دويدن آديداس

  • مزايا

دويدن هاي آهسته، طولاني و ريتميك
متناسب با اندازه واقعي
سبك تر از وزنش احساس مي شود
بسيار راحت
بدون لغزش پاشنه
قابل تنفس

  • معايب

ليز خوردن روي زمين خيس
اگر به دنبال يك محصول همه جانبه مقرون به صرفه هستيد، به Alphabounce+ از آديداس نگاه نكنيد. اگر به دنبال كفشي براي دويدن و تمرين هستيد، اين كفش را تهيه كنيد!همچنين هنگام رفتن به باشگاه نيازي به تعويض كفش نيست. اين كفش به همان اندازه كه در تمرينات مفيد است در مسابقه نيز مفيد است.

براي يك كفش مقرون به صرفه، بسيار بادوام است. پس از 100 كيلومتر دويدن با آن، همچنان بي عيب به نظر مي رسد. ما اين كفش بسيار راحت است و همچنين بسيار قابل تنفس است!

بهترين كفش دويدن آديداس براي مسابقه

Adidas Adizero Adios Pro 2.0

  • مزايا

قابل تنفس
داراي ميله هاي كربني
زيره مياني نرم
بند كفش محكم
قيمت مناسب

  • معايب

باريك
ناپايدار در سرعت كم
اولين نسخه Adizero Adios Pro همه را شگفت زده كرد.اين كفش بسيار سريع است و بر خلاف ساير كفش هاي دويدن موجود در بازار، يكي از مدل هاي مقرون به صرفه است.اين كفش بالشتك بسيار زيادي در زير پا دارد (پشت پاشنه ۴۰ ميلي‌متري و جلوي پا ۲۹.۷ ميلي‌متري).

رويه اين كفش علاوه بر عملكرد پيشرانه باعث تثبيت پاها نيز مي شود. برخلاف همتايان Nike ZoomX خود، Adios Pro 2.0 با امتياز انعطاف پذير 78.1N ثابت باقي مي ماند.اگرچه به سبك MetaSpeed يا Nike ZoomX Vaporfly Next% 2 نيست، Adios Pro 2.0 همچنان حداقل وزن خود را در 7.9 اونس حفظ مي كند.

بهترين كفش آديداس براي دويدن

Adidas Terrex Speed Ultra

  • مزايا

چابك
زيره قوي
قابل تنفس

  • معايب

كمي مينيماليستي به نظر مي رسد
اين كفش يك كفش فوق‌العاده سبك وزن است.
بر خلاف ساير كفش هاي تريل، هيچ دنباله اي از پا وجود ندارد.
اين كفش مانند دوچرخه اي است كه بر روي سنگ هاي لغزنده، گل و لاي و خاك خشك كوبيده مي شود. در هر شرايطي بسيار خوب است و در كمال تعجب، كفش در هنگام انتقال از مسير به خيابان خيلي سنگين يا تهاجمي نيست.

اين كفش راحت است و مقدار مناسبي جهش دارد. فوم Lightstrike اين كفش به اندازه كافي كاربردي است كه زماني كه تصميم به افزايش سرعت مي گيريد همچنان به اندازه كافي پاسخگو است.از سوي ديگر، متوجه شديم كه اين كفش ممكن است بهترين انتخاب براي زمين هاي بسيار صخره اي نباشد. حفاظت به سادگي وجود ندارد.

بهترين كفش آديداس براي تمرين هاي روزانه

آديداس اولترابوست 21

  • مزايا

داراي لايه داخلي جوراب مانند
سواري پر انرژي و فوق العاده
رويه قابل گسترش براي پاهاي پهن

  • معايب

در پيچ‌هاي تنگ و دويدن سريع‌تر آزاد است.
اكنون در بيست و يكمين نسخه خود، آديداس اولترابوست ممكن است همانند كفش Ultraboost Guard ما را با سبك و دوام خود تحت تأثير قرار داده باشد، اما بيشتر و بيشتر شبيه يك كفش سبك زندگي است تا يك كفش دويدن، اما قدرت اين كفش زياد است.

بهترين كفش آديداس براي فعاليت هاي سرعتي

Adidas SL20

  • مزايا

زيره مياني سبك و پاسخگو
قيمت مناسب
زيره لاستيك بسيار بادوام در قسمت جلويي پا

  • معايب

Lightstrike پرش ندارد
خيلي كوچك
پس از سال‌ها تلاش رقابت (مانند ZoomX و Floatride)، آديداس بالاخره دست به كار شد و Boost را با SL 20 كنار گذاشت!

اين مدل كفش، سبك وزن است و مي تواند شما را در دويدن هاي تمريني همراهي كند.فوم Lightstrike در اين كفش يك فوم سبك وزن است و شما را به پيش مي برد.همچنين اين كفش به لطف تركيب بهينه سفتي و نرمي آن بسيار پايدار است. اين مدل ثبات كافي براي محافظت از پاهاي شما در برابر حركات غير ضروري دارد.

چرا كفش دويدن آديداس را انتخاب كنيم؟

بسياري از كاربران ترجيح مي دهند كفش هاي دويدن آديداس را فقط به خاطر نام آن بخرند. از اين گذشته، اين برند به توليد كفش هاي باكيفيت معروف است. اما جدا از اين دليل، ما 3 مورد ديگر را به شما مي دهيم كه ممكن است براي شما جالب باشد:

آديداس يك برند معتبر است. آديداس از سال 1948 شروع به طراحي و توسعه كفش هاي مخصوص دويدن كرده است. اگر مي خواهيد يك كفش دويدن از برند با كيفيت داشته باشيد، آديداس انتخاب خوبي است.

نوآوري در فناوري كفش بالشتك بوست در صنعت كفش دويدن رايج است. به دليل كارايي، سازگاري و قابليت اطمينان آن بسيار مورد توجه است.كفش هاي آديداس انتظارات كاربران را از نظر كيفيت و عملكرد برآورده مي‌كنند.


"جهت مشاهد خريد كفش ورزشي مردانه اورجينال كليك كنيد"


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.