یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد كفش اداري مردانه

۲۸ بازديد

راهنماي خريد كفش اداري مردانه همه افراد براي حاضر شدن در مراسم‌هاي مختلف نياز دارند كه لباس مناسب بپوشند، بنابراين كفش‌ها نيز بايد با لباس ست شوند. خريد كفش اداري رسمي مردانه يكي از انواع كفش است كه بسياري از افراد به دليل موقعيت كاري خود و شركت در جلسات رسمي استفاده بسياري از آن مي‌كنند.

حتي اگر كارمند هم نباشيد، حداقل سالي پنج يا شش بار به مراسم‌هاي خاص و مهماني دعوت مي‌شويد كه نياز به كفش اداري رسمي خواهيد داشت. فرقي نمي‌كند كه خانم باشيد يا آقا به هرحال داشتن يك جفت كفش رسمي برايتان ضروري است.


خريد كفش چرم اداري شهرصندل


كفش چرم اداري رسمي

يكي از بهترين گزينه‌ها براي مراسم و جلسات خاص است. در اين مقاله قصد داريم توضيح دهيم كه در خريد كفش چرم اداري مردانه به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ با ما همراه باشيد.

 

راهنماي خريد كفش اداري مردانه

راهنماي خريد كفش اداري رسمي مردانه

كفش چرم اداري رسمي مردانه نقش بسزايي در ظاهر و استايل اشخاص دارد. اين مدل از كفش‌ها نيز تنوع خاص خود را دارند. به عنوان مثال اگر قصد داريد، كفش را براي جلسات كاري و محيط كاري بپوشيد به دليل اينكه ساعت‌هاي طولاني‌تري پا در كفش قرار دارد بهتر است، زيره سبك و منعطف داشته باشد يا كفش‌‌هاي بند دار رسمي‌تر هستند. همواره سعي كنيد در خريد كفش چرم اداري رسمي مردانه به نكات زير توجه كنيد.

جنس و چرم استفاده شده

در اين موضوع كه جنس چرم بهترين گزينه است شكي نيست، اما انتخاب يك كفش كه چرم با كيفيت و اصل داشته باشد موضوع مهمي است كه بايد به آن دقت كنيد.

اگر كفش چرم واكس نخورده، خيلي براق است احتمالا چرم اصل نيست و از مواد شيميايي و پلاستيكي در ساخت آن استفاده شده است.

اندازه پاشنه و جنس زيره

كفش ‌هاي اداري رسمي به دليل اينكه با كت وشلوار ست مي‌شوند بهتر است كمي پاشنه داشته باشند. اگر فردي با قامت كوتاه هستيد پاشنه‌هاي 4 سانتي برايتان خوب است، در غير اين صورت اندازه پاشنه كمتر هم مي‌تواند باشد.

جنس زيره نيز بايد كاملا نرم و منعطف باشد و حالت شكنندگي نداشته باشد.

فرم كفش

فرم‌هاي مختلفي اعم از كفش‌هاي نوك تيز ساده، نوك تيز با طرح‌هاي حك شده روي پنجه، مربع، گرد و… در بازار وجود دارد. هرچند كه انتخاب فرم كفش كاملا سليقه اي است اما همه آنها براي هر فرد مناسب نيست و به عواملي مانند قد بستگي دارد. كفش‌هاي داراي پنجه گرد مردانه، براي همه افراد مناسب هستند و پا در آنها احساس بهتري دارد.

رنگ كفش

انتخاب رنگ كفش به لباسي كه مي‌پوشيد و سليقه شما بستگي دارد، اما كفش‌هاي چرم مشكي به راحتي با انواع رنگ‌ها ست مي‌شوند.

كفش هاي ورني 

كفش هاي كلاسيك مردانه در طرح ها و جنس هاي مختلفي وجود دارند اشبالت و جير (نبوك) انواع مختلفي از كفش هاي رسمي هستند.

اگر قصد استفاده از كفش هاي ورني مردانه را داريد پيشنهاد مي كنيم كمربند ست آن را نيز تهيه كرده و آن ها را با هم تركيب كنيد. اگر تنها يكي از آن ها را از جنس ورني انتخاب كنيد ممكن است نماي بسيار وحشتناكي ايجاد كند. كفش هايي كه از جنس اشبالت و جير تهيه شده اند با شلوارهاي كتان تركيب فوق العاده اي را تشكيل مي دهند. البته بهتر است كفش هاي نبوك يا همان جير را براي روز هاي باراني انتخاب نكنيد و از كفش هايي با جنس چرمي يا چرم اشبالت استفاده كنيد.

راهنماي خريد كفش اداري مردانه


"جهت مشاهده و خريد كفش كلاسيك مردانه كليك كنيد"


  • در آخر ذكر اين نكته لازم است
  • پوشيدن هر مدلي كاملا بر اساس سليقه است و ممكن است هر كس از يك سبك خاص از كفش هاي رسمي استفاده كند. اما براي موجه تر جلوه كردن كفش و راحت بودن بيشتر، بهتر است اصول انتخاب كفش رسمي بر اساس نياز رعايت شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.